.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ویژه پوتین درباره توافقات ژنو

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس: رئیس‌جمهوری روسیه امروز تاکید کرد که توافقات هسته‌ای در ژنو تاثیرات بسیار مثبتی بر اوضاع بین‌المللی، بخصوص خاورمیانه خواهد داشت و روسیه به تلاش خود برای کمک به یافتن راه حل نهایی مسائل ادامه خواهد داد.
 
به گزارش خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه امروز، یکشنبه اعلام کرد که توافقات صورت گرفته در خصوص برنامه هسته‌ای ایران در ژنو تاثیرات بسیار مثبتی بر روند توسعه اوضاع بین‌المللی، بویژه در منطقه خاورمیانه خواهد داشت.

در بیانیه ویژه رئیس‌جمهوری روسیه که از سوی دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین منتشر شده، آمده است: توافقات ژنو در نتیجه تلاش‌های رهبران کشورهای عضو گروه «1+5»، جمهوی اسلامی ایران و مقامات بلندپایه اتحادیه اروپا و همچنین کار فعال تیم‌های مذاکره کننده طرفین حاصل شده که برخوردی سازنده در این خصوص داشتند. این توافقات اقدامات متوازن کننده‌ای است که تاثیرات بسیار مثبتی بر اوضاع بین‌المللی، بخصوص در منطقه خاورمیانه خواهد داشت.

به گفته پوتین، این توافقات موفقیت بزرگی است، البته این تنها نخستین گام در راهی بسیار طولانی و نه چندان ساده است.

وی افزود: ما به همراه شرکای خود حاضر هستیم تا به یافتن راه حلی مورد قبول همه طرفین و گسترده تر ادامه دهیم تا هم حق بدون تردید ایران در توسعه برنامه هسته‌ای خود در اهداف صلح آمیز و تحت نظارت آژانس بین‌المللی اتمی و هم امنیت همه کشورهای خاورمیانه و از جمله اسرائیل تامین شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.